2016 jelentős átalakulásokat hozott a médiapiacon és a folyamat még nem ért véget: nem csak a nagy médiacégek egy részénél történt tulajdonosváltás, de tovább fokozódott a nemzetközi hátterű online médiaóriások, a Facebook és a Google térnyerése is. Mindez a pr-esek életét is jelentősen befolyásolja, hiszen a folyamatosan változó kommunikációs közeg újabb kihívásokat teremt azok számára, akiknek az a dolga, hogy különböző üzeneteket juttassanak el a célcsoportjaikhoz.
A PR Nap konferecián ennek az átalakuló piacnak a különböző szegmenseit, legfontosabb változásait és történéseit vizsgáljuk meg, méghozzá úgy, hogy a pr-szakma legkülönbözőbb területein dolgozó szakembereket vonultatjuk fel előadóként és kerekasztal-résztvevőként.
Program
9.00 - 9.30 Regisztráció
9.30 - 9.50 Hogyan változik a média és ez milyen hatással lesz a PR-ra? Máth András
Belső kommunikáció
9.55 - 10.15 A belső- és külső kommunikáció kölcsönhatásai - hogyan építsünk hiteles arculatot befelé és kifelé is? Gáspár Bence, OTP Bank, főosztályvezető
10.20 - 10.40 A belső kommunikáció mint az Employer Branding pillére Balaton Anita, Café PR, ügyvezető igazgató
10.45 - 11.05 Belső kommunikációs kampány szerepe egy 130 éves cég újrapozícionálásában Virágh Adrienn, Siemens, kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgató
11.10 - 11.40 Kávészünet
11.40 - 12.00 Dolgozói és csatorna szegmentáció Molnár Zita, Tetra Pak, régiós kommunikációs igazgató
12.30 - 12.50 Sportszponzoráció értéke, értelme, megtérülése Rózsa Iván, Budapesti Olimpiai Pályázat 2024
12.55 - 13.05 Mi fér még bele a szponzorációba? Mit kell tennem és mit nem? Határok, lehetőségek, értékek, érvek, ellenérvek Sántha Tamás, Magyar Telekom, márka, szponzorációs és rendezvénymenedzsment osztályvezető
13.10 - 13.30 Beszélgetés Miért jó egy sportolónak a támogatás, mit kell érte tennie, mit kap cserébe? Gyurta Dániel, olimpiai, háromszoros világ- és kétszeres Európa-bajnok magyar úszó
Moderátor: Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary, tartalomfejlesztési vezető
13.35 - 14.25 Ebédszünet
A piac helyzete - tükör - ügynökségi oldalról
14.30 - 14.50 Hogyan látják a vállalati Pr-esek a sajtó munkatársait? Exkluzív kutatás eredményei Kolma Kornél, SAKKOM Interaktív, ügyvezető
14.55 - 15.35 A Pr Toplista első három helyezett ügynöksége beszélget az aktuális problémákról Balatoni Zsófia, Uniomedia, ügyvezető igazgató Szántó Balázs, Noguchi Porter Novelli, ügyvezető igazgató Balaton Anita, Café PR, ügyvezető igazgató
Moderátor: Puskár Krisztián, Kreatív
A piac helyzete - tükör - megbízói oldalról
15.40 - 16.30 Beszélgetés Kutas István, Telenor, kommunikációs vezető Lesti Mónika, K&H Csoport, szenior kommunikációs referens, osztályvezető Menthy Mariann, Egis, kommunikációs vezető Várkonyi Beáta, Danone Kelet-Európa, Vállalati Kapcsolatok Igazgató
Moderátor: Kandó Eszter, Kreatív
A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:
Teljes árú jelentkezés: 49 000 Ft + áfa / fő
Jelentkezés 2 főnek: 42 900 Ft + áfa / fő
Jelentkezés 3 főtől: 36 900 Ft + áfa / fő
Prizma Kreatív Pr verseny nevezőinek: 20 000 Ft + áfa / fő / nevezés
Időpont: 2016. november 24., 9.00 - 16.20
Helyszín: Müpa Üvegterem - Előadóterem (1095 Budapest, Komor Marcell u. 1.)
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki. Az étel és az ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
Egy 57 éves, frissen kezelni kezdett hypertoniás, dohányzó férfibetegnél korábban, hegymenetben jelentkezett már anginaszerű panasza, ami miatt kardiológushoz előjegyezték. Most favágás közben jelentkezett retrosternalis szorító-markoló fájdalom.
Amennyiben a képalkotó szakemberek számára rendelkezésre áll egy iPhone vagy egy iPad készülék, rengeteg minőségi radiológia-orientált alkalmazás közül választhatnak. A más operációs rendszert használók számára jelenleg sokkal korlátozottabbak a lehetőségek.
Úgy látszik, a fül- orr- gégészetet egyre szorosabb szálak fűzik össze a babasamponnal. Most kiderült, hogy alkalmas nasenendoscopia, azaz orrtükrözés során páramentesítésre is, legalábbis thaiföldi kollégák szerint.
Azok számára, akik tudják, mik a gyógyszer hatóanyagai, a mélyvénás trombózis miatti halálesetekről szóló hír nem annyira meglepő. A Diane kombinációban tartalmaz ciproteron-acetátot és az etinil-ösztradiolt.