Sales 2.0 / Sales konferencia - Itt a helyed, ha még többet akarsz eladni!
A KONFERENCIA MEGTELT!
Te vagy a legjobb saleses? Élvezed a munkád minden percét és eszed ágában nincs kiégni? Esetleg épp új lendületre vágysz? Belelátnál az olimpiai aranyérmes vízilabda csapat kulisszái mögé? Tudni akarod, hogy oldják a stresszt a legjobbak? Érdekel, hogy kell igazán lehengerlő prezit tartani?
Akkor itt a helyed! Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni.
A konferenciára elfogytak a helyek, sajnos nem tudunk több regisztrációt fogadni! Megértésüket köszönjük!
Sales 2.0 / Sales konferencia
Program
08.30-tól Regisztráció
9.00 - 9.30 A meggyőzés pszichológiája - Trükkök, amelyek segítik az eladást Dr. Síklaki István, pszichológus
A szóbeli befolyásolás technikája, tippek, trükkök a hatékonyabb értékesítéshez.
9.35 - 10.05 A sales pszichológiája - Hogy segítik a sales munkáját a neuromarketing új kutatásai? Földi Miklós, pszichológus tréner
A pszichológia kutatások nagy része irányul arra, hogy hogyan lehet hatni a másik emberre, és ez a tudás hogyan állítható az értékesítés szolgálatába. Minden értékesítő álma megtudni, hogy miért, mikor, mire "harapnak" a vevők tudatalatt.
10.10 - 10.40 Nem jönnek a számok? Ettől még stresszesebb leszel? - Hatékony stresszkezelés a mindennapokban Hevesi Krisztina, egészségfejlesztő- és sportszakpszichológus, egyetemi oktató
Az értékesítési munka a különösen stresszes munkakörök közé tartozik, sok elutasítással és magas teljesítménykényszerrel kell megküzdeni a mindennapokban. Hevesi Krisztina, egyetemi oktató, klinikai szakpszichológus két fő kutatási területe a stresszkezelés és a szex. Előadásában praktikus tanácsokat ad a stressz hatékony kezelésére, a gyors kiégés elkerülésére. Egyáltalán, honnan tudjuk, hogy csak rossz napunk van, vagy a kiégés felé közeledünk?
10.45 - 11.15 Bulizni vidd, vagy a számokról beszélgess vele? - Mi alapján hoz döntést az ügyfeled? Füzér Gábor, munkapszichológus, tanácsadó, tréner
Sok elmélet és teszt foglalkozik a másik ember gyors kiismerésével, azonban egy új megközelítés szerint egy salesesnek nem a partner személyisége a legfontosabb, mint inkább a döntéshozatali stílusa. Mi alapján dönt a másik, milyen érvekre lesz leginkább kíváncsi, és hogyan tudjuk ezt a leghamarabb kideríteni róla?
11.15 - 11.35 Kávészünet
11.40 - 12.25 Hogy motiváld a csapatod akár egy vesztes meccs félidejében is? Előadás és interjú, kérdések Gergely István, kétszeres magyar olimpiai bajnok vízilabdázó, a jelenlegi vízilabda csapat kapusedzője
Kevesebb dologban különbözik egy élsportoló csapatjátékos és egy saleses munkája, mint gondolnád. Kemény küzdelem, kézzel fogható eredmények, újra és újra felállás a sokadik visszautasítás (kapott gól) ellenére is. Hogy hogy hozza ki egy edző/sales vezető a legnehezebb pillanatokban is a maximumot a csapatból? Erről mesél majd Gergely István, aki mind játékosként, mind edzőként az élvonalban küzdött és küzd.
12.25 - 13.15 Ebédszünet
13.20 - 13.50 Hogy válaszd ki a csapatod? Dr. Klein Sándor, munkapszichológus, tanácsadó
Nehéz valakiről előre megmondani, hogy valóban jól fog-e teljesíteni, főleg, ha csapatban kell dolgoznia. Milyen a jó csapat? És milyen a jó saleses első ránézésre?
13.55 - 14.25 Kifogáskezelés felsőfokon - Válts szempontrendszert, de gyorsan! László Zoltán, értékesítési szakember, tanácsadó
Kifogásokkal mindig minden értékesítő találkozik, nap mint nap, de hogy lehet ezeket átfordítani? Hogy lehet még a legjobb kifogásból is kihozni valamit?
14.30 - 15.00 Előbb a történet, aztán a termék - hogyan mesél a profi értékesítő? Györffy Kinga, a Personal Brand Institute előadástechnika- és storytelling tanácsadója, pszichológus, nyelvész
Miért nélkülözhetetlen a meggyőzésben a történetmesélés? Melyek az ezzel kapcsolatos tipikus értékesítői hibák? Lehet-e jól történetet mesélni -1 percben? Ilyen és hasonló kérdésekre válaszol az előadás, könnyen alkalmazható technikákat és tippeket adva a hallgatóságnak.
15.05 - 15.50 Kerekasztal-beszélgetés eltérő szegmensek résztvevőivel Ahogy a másik oldal látja - Mit szeret, és mit utál a megrendelő?
Csongovai Tamás,hazai és nemzetközi élelmiszerkereskedelmi láncok (Coop, Spar) volt beszerzési vezetője, jelenleg tanácsadó
Horváth Magyary Nóra, K&H Csoport, Kommunikációs Igazgatóság, ügyvezető igazgató
Juhász Péter Tibor, Magyar Telekom, marketingkommunikációs vezető
Ludvig Orsolya Stefanie, az EY brand marketing és kommunikációs igazgatója
A beszélgetés moderátora: Molnár Péter, Professional Publishing Hungary, értékesítési és marketing vezető
Marketigesek, beszerzési vezetők naponta több tucat megkeresést kapnak. Melyek a tipikus hibák, amiktől már szinte borsódzik a hátuk? És mi az, amivel valóban célba lehet érni náluk? Rossz dumák, jó szándékok, őszinte reakciók - hogy látja a salesek tevékenységét a másik oldal? Mi az, amivel egy értékesítő valóban segíteni tudja a megrendelő munkáját?
15.50 - 16.00 Kávészünet
16.00 - 17.00 Workshop A pontos szavak hatalma - azoknak, akik telefonon, vagy személyesen, gyorsan akarnak hatni a másikra
Lőrincz András, Protocall, üzletfejlesztési igazgató, call center szakértő
Mire ügyeljünk, ha kevés időnk van arra, hogy megragadjuk az ügyfél figyelmét, mik a jó belépő szövegek és melyek azok, amiktől inkább óvakodjunk?
17.00 - 18.00 Workshop médiaértékesítőknek
Nagy István, Origo-NWM csoport, head of insight and programmatic
Mivel győzzük meg a hirdetőt? Új érvek, új szempontok a célközönség ismeretében Hogyan segíti a média-piackutató a sales-esek munkáját a célközönség és a hozzájuk kapcsolódó érvrendszerek pontosabb bemutatásával?
Részvételi díj:
Teljes árú jelentkezés szeptember 7-től: 36 900 Ft+áfa/fő Csoportos jelentkezés 3 főtől: 31 900 Ft+áfa/fő
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
Egy 57 éves, frissen kezelni kezdett hypertoniás, dohányzó férfibetegnél korábban, hegymenetben jelentkezett már anginaszerű panasza, ami miatt kardiológushoz előjegyezték. Most favágás közben jelentkezett retrosternalis szorító-markoló fájdalom.
Amennyiben a képalkotó szakemberek számára rendelkezésre áll egy iPhone vagy egy iPad készülék, rengeteg minőségi radiológia-orientált alkalmazás közül választhatnak. A más operációs rendszert használók számára jelenleg sokkal korlátozottabbak a lehetőségek.
Úgy látszik, a fül- orr- gégészetet egyre szorosabb szálak fűzik össze a babasamponnal. Most kiderült, hogy alkalmas nasenendoscopia, azaz orrtükrözés során páramentesítésre is, legalábbis thaiföldi kollégák szerint.
Azok számára, akik tudják, mik a gyógyszer hatóanyagai, a mélyvénás trombózis miatti halálesetekről szóló hír nem annyira meglepő. A Diane kombinációban tartalmaz ciproteron-acetátot és az etinil-ösztradiolt.