Sales 2.0 / Sales konferencia - Itt a helyed, ha még többet akarsz eladni!

 

A KONFERENCIA MEGTELT! 

Te vagy a legjobb saleses? Élvezed a munkád minden percét és eszed ágában nincs kiégni? Esetleg épp új lendületre vágysz? Belelátnál az olimpiai aranyérmes vízilabda csapat kulisszái mögé? Tudni akarod, hogy oldják a stresszt a legjobbak? Érdekel, hogy kell igazán lehengerlő prezit tartani?

Akkor itt a helyed! Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak, és még jobbak akarnak lenni.

Időpont:
2016. október. 06. 08:30
Helyszín:
Ankert (1061 Budapest, Paulay Ede u. 33.)

A konferenciára elfogytak a helyek, sajnos nem tudunk több regisztrációt fogadni! Megértésüket köszönjük!

 

Sales 2.0 / Sales konferencia

 

Program


08.30-tól Regisztráció

9.00 - 9.30
A meggyőzés pszichológiája - Trükkök, amelyek segítik az eladást
Dr. Síklaki István
, pszichológus

A szóbeli befolyásolás technikája, tippek, trükkök a hatékonyabb értékesítéshez.

9.35 - 10.05
A sales pszichológiája - Hogy segítik a sales munkáját a neuromarketing új kutatásai?
F
öldi Miklós, pszichológus tréner

A pszichológia kutatások nagy része irányul arra, hogy hogyan lehet hatni a másik emberre, és ez a tudás hogyan állítható az értékesítés szolgálatába. Minden értékesítő álma megtudni, hogy miért, mikor, mire "harapnak" a vevők tudatalatt.

 

10.10 - 10.40
Nem jönnek a számok? Ettől még stresszesebb leszel? - Hatékony stresszkezelés a mindennapokban
Hevesi Krisztina
, egészségfejlesztő- és sportszakpszichológus, egyetemi oktató

Az értékesítési munka a különösen stresszes munkakörök közé tartozik, sok elutasítással és magas teljesítménykényszerrel kell megküzdeni a mindennapokban. Hevesi Krisztina, egyetemi oktató, klinikai szakpszichológus két fő kutatási területe a stresszkezelés és a szex. Előadásában praktikus tanácsokat ad a stressz hatékony kezelésére, a gyors kiégés elkerülésére. Egyáltalán, honnan tudjuk, hogy csak rossz napunk van, vagy a kiégés felé közeledünk?
 

10.45 - 11.15
Bulizni vidd, vagy a számokról beszélgess vele? - Mi alapján hoz döntést az ügyfeled?
Füzér Gábor, munkapszichológus, tanácsadó, tréner

Sok elmélet és teszt foglalkozik a másik ember gyors kiismerésével, azonban egy új megközelítés szerint egy salesesnek nem a partner személyisége a legfontosabb, mint inkább a döntéshozatali stílusa. Mi alapján dönt a másik, milyen érvekre lesz leginkább kíváncsi, és hogyan tudjuk ezt a leghamarabb kideríteni róla?


11.15 - 11.35  Kávészünet


11.40 - 12.25
Hogy motiváld a csapatod akár egy vesztes meccs félidejében is? Előadás és interjú, kérdések
Gergely István, kétszeres magyar olimpiai bajnok vízilabdázó, a jelenlegi vízilabda csapat kapusedzője

Kevesebb dologban különbözik egy élsportoló csapatjátékos és egy saleses munkája, mint gondolnád. Kemény küzdelem, kézzel fogható eredmények, újra és újra felállás a sokadik visszautasítás (kapott gól) ellenére is. Hogy hogy hozza ki egy edző/sales vezető a legnehezebb pillanatokban is a maximumot a csapatból? Erről mesél majd Gergely István, aki mind játékosként, mind edzőként az élvonalban küzdött és küzd.


12.25 - 13.15 Ebédszünet

 

13.20 - 13.50
Hogy válaszd ki a csapatod?
D
r. Klein Sándor, munkapszichológus, tanácsadó 

Nehéz valakiről előre megmondani, hogy valóban jól fog-e teljesíteni, főleg, ha csapatban kell dolgoznia. Milyen a jó csapat? És milyen a jó saleses első ránézésre?


13.55 - 14.25
Kifogáskezelés felsőfokon - Válts szempontrendszert, de gyorsan!
László Zoltán, értékesítési szakember, tanácsadó 

Kifogásokkal mindig minden értékesítő találkozik, nap mint nap, de hogy lehet ezeket átfordítani? Hogy lehet még a legjobb kifogásból is kihozni valamit?


14.30 - 15.00
Előbb a történet, aztán a termék - hogyan mesél a profi értékesítő?
Györffy Kinga
a Personal Brand Institute előadástechnika- és storytelling tanácsadója, pszichológus, nyelvész

Miért nélkülözhetetlen a meggyőzésben a történetmesélés? Melyek az ezzel kapcsolatos tipikus értékesítői hibák? Lehet-e jól történetet mesélni -1 percben? Ilyen és hasonló kérdésekre válaszol az előadás, könnyen alkalmazható technikákat és tippeket adva a hallgatóságnak.


15.05 - 15.50
Kerekasztal-beszélgetés eltérő szegmensek résztvevőivel
Ahogy a másik oldal látja - Mit szeret, és mit utál a megrendelő?

Csongovai Tamás, hazai és nemzetközi élelmiszerkereskedelmi láncok (Coop, Spar) volt beszerzési vezetője, jelenleg tanácsadó

Horváth Magyary Nóra, K&H Csoport, Kommunikációs Igazgatóság, ügyvezető igazgató

Juhász Péter Tibor, Magyar Telekom, marketingkommunikációs vezető

Ludvig Orsolya Stefanie, az EY brand marketing és kommunikációs igazgatója

A beszélgetés moderátora: Molnár Péter, Professional Publishing Hungary, értékesítési és marketing vezető


Marketigesek, beszerzési vezetők naponta több tucat megkeresést kapnak. Melyek a tipikus hibák, amiktől már szinte borsódzik a hátuk? És mi az, amivel valóban célba lehet érni náluk? Rossz dumák, jó szándékok, őszinte reakciók - hogy látja a salesek tevékenységét a másik oldal? Mi az, amivel egy értékesítő valóban segíteni tudja a megrendelő munkáját?
 

15.50 - 16.00 Kávészünet


16.00 - 17.00 Workshop
A
 pontos szavak hatalma - azoknak, akik telefonon, vagy személyesen, gyorsan akarnak hatni a másikra

Lőrincz András, Protocall, üzletfejlesztési igazgató, call center szakértő

Mire ügyeljünk, ha kevés időnk van arra, hogy megragadjuk az ügyfél figyelmét, mik a jó belépő szövegek és melyek azok, amiktől inkább óvakodjunk?


17.00 - 18.00
Workshop médiaértékesítőknek


Nagy István, Origo-NWM csoport, head of insight and programmatic

Mivel győzzük meg a hirdetőt? Új érvek, új szempontok a célközönség ismeretében
Hogyan segíti a média-piackutató a sales-esek munkáját a célközönség és a hozzájuk kapcsolódó érvrendszerek pontosabb bemutatásával?

 

 

Letöltöm a jelentkezési lapot 

 Részvételi díj:

Teljes árú jelentkezés szeptember 7-től: 36 900 Ft+áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 31 900 Ft+áfa/fő

Féléves Üzlet&Pszichológia előfizetéssel és HungaryCard BASIC-kel:
jegyár + 3000 Ft + áfa / fő (a csomag értéke: 8000 Ft) 

Időpont: 2016. október 6., 9.00 - 18.00
Helyszín: Anker't (1061 Budapest, Paulay Ede utca 33.)

Kontakt: Matiszkó Kitti, matiszkok@kreativ.hu, 06-1-430-4570

 

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk.
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
 

Kontakt:

Matiszkó Kitti
matiszkok@kreativ.hu
06-1-430-4570

 

Időpont: 2016. október 6., 9.00 - 18.00
Helyszín: Anker't (1061 Budapest, Paulay Ede utca 33.)

letölthető fájlok

blog

Egy 57 éves, frissen kezelni kezdett hypertoniás, dohányzó férfibetegnél korábban, hegymenetben jelentkezett már anginaszerű panasza, ami miatt kardiológushoz előjegyezték. Most favágás közben jelentkezett retrosternalis szorító-markoló fájdalom.

Amennyiben a képalkotó szakemberek számára rendelkezésre áll egy iPhone vagy egy iPad készülék, rengeteg minőségi radiológia-orientált alkalmazás közül választhatnak. A más operációs rendszert használók számára jelenleg sokkal korlátozottabbak a lehetőségek.

Úgy látszik, a fül- orr- gégészetet egyre szorosabb szálak fűzik össze a babasamponnal. Most kiderült, hogy alkalmas nasenendoscopia, azaz orrtükrözés során páramentesítésre is, legalábbis thaiföldi kollégák szerint.

Azok számára, akik tudják, mik a gyógyszer hatóanyagai, a mélyvénás trombózis miatti halálesetekről szóló hír nem annyira meglepő. A Diane kombinációban tartalmaz ciproteron-acetátot és az etinil-ösztradiolt.