Nagy Employer Branding Nap

2018. november 15.
Az Employer Branding alapszabályai konferencia  

Időpont:
2018. november. 15. 09:00
Helyszín:
Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

5 hiba, amit semmiképp se kövess el - avagy az Employer Branding alapszabályai konferencia  

Program:

8.30-9.00 Regisztráció

9.00-9.20 Employer Branding alapok: 5 hiba, amit semmiképp se kövess el!
Tanulságok és jó tanácsok employer brandinggel kapcsolatban
Előadó: Bőhm Kornél, Kommunikációs szakértő, Impact Works employer branding üzletágvezető

9.25-9.40 Miért maradnak? Miért mennek? Mik a munkavállalók prioritásai munkahelykeresésnél?
Milyen szektorokban dolgoznak szívesen, melyek a munkavállalók legfőbb prioritásai, mi tartja ott őket, és melyek a legfőbb felmondási okok? Mindez kiderül a Randstad Employer Branding kutatásából, melyet 30 országban végeztek el, hazánkban 8200 munkavállaló válaszai alapján értékelték az eredményeket.
Előadó: Szokody Ágnes, Randstad Hungary & Romania, marketing manager 

9.45-10.05 Mitől lesz egy márka lovemark? 
A „lovemark”-készítés receptje nem csak a marketing, de egyre inkább a hr-szakmának is hasznára válik az employer brandépítés kapcsán.
Előadó: Faix Csaba, Prompt Media kreatív vezetője és a Prezi kommunikációs tanácsadója

10.10-10.30 Az X generáció ki tudja találni, hogy mire vevő az Y és a Z?
Az ideálisnak tartott vállalati értékeket kommunikáljuk vagy a kutatási eredményeket? És ha utóbbi, akkor is felmerül a kérdés: az idősebb korosztály meg tudja találni a hangot a fiatalokkal?
Előadó: Steigervald Krisztián, Emotional Marketing, ügyvezető

10.35-10.55 Mit tanultunk az employer branding kutatásokból, és hogyan építettük ezt bele a munkáltatói márkastratégiánkba?
Mit tudtunk meg: mire vevők a fiatalok és hogy szólítottuk meg őket ezután? Jó úton jártunk?
Előadó: Takács Tamás, Vodafone Magyarország, Employer Branding specialist

10.55-11.00 Fejmasszázzsal az együttműködésért, egy innovációs lehetőség a minősítésmentes kapcsolatokért 
Előadó: Agócs Erika, Happy Head

11.00-11.25 Kávészünet

11.25-11.45 Amikor a valóság nem találkozik az ígérettel…
Példák arra, hogy miért nem érdemes többet ígérni, mint amit teljesíteni tudunk. Élmény vs. csalódás – amikor a felvétel után a csillogó munkáltatói márkaüzenetet a kemény valóság váltja.
Előadók: Csikós-Nagy Katalin és Havrán Linda, HR-Evolution Kft

11.50-12.10 Bullshit-generátor az employer branding-gyártó gépezetben
Nézzük meg, hány cégnek ugyanaz az EVP-je, a kulcsüzenete, és vajon mennyire érhető tetten egy cég „egyénisége” az üzenetek mögött. Nem kevés pénzt költenek a cégek EB-re, érdemes lenne az egyedi vonásokra is fókuszálni a kötelező körök mellett/helyett.
Előadó: Balaton Anita, Cafe PR, ügyvezető

12.15-12.25 Így ünneplünk mi! - Bepillantás egy kkv hétköznapjaiba
Belső és kommunikációs megoldások a Számlázz.hu-tól 
Előadó: Szeszlér Vera, Számlázz.hu, marketing-kommunikáció

12.25-12.35 Közös munkahelyen XYZ 
Előadó: Dr. Schrancz Mihály, Property Market Kft. fejlesztési igazgató

12.35-12.45 Employer branding digitalizáció 
Előadók: Dr. Bocsi Bernadett, Renfer Péter; Nordconn International 

12.45-13.45 Ebédszünet

13.45-13.55 Dolgozói juttatások: miértek és hogyanok 
Előadásunkban szeretnénk világosabbá tenni az a képet, amit az elmúlt hónapokban olyan sötétre festettek a hírek. Megmutatjuk, hogy mit fog jelenteni egy egyszerűbb cafatéira 2019-ben és hogyan tudnak ebből profitálni a munkáltatók és munkavállalóik. Egy friss piackutatás alapján elemezzük, hogyan is gondolkodnak valójában erről ma a munkáltató cégek.

Előadó: Balázs Krisztián, Edenred, ügyvezető igazgató 

13.55-14.15 Legjobb és legrosszabb EB filmek a világbólA hrpwr.hu válogatása a legjobb és legrosszabb employer branding klippekből.
Előadó: Farkas Nóra, PPH Media/hrpwr.hu, online szerkesztő

14.15-14.35 Kopogtatnak már az influencerek az Employer Branding kapuján?
Manapság egyre megkerülhetetlenebb a fogyasztói márkakommunikációban az influencerek bevonása egy reklámkampányba. Mi a helyzet a munkáltatói kampányoknál: léteznek erre alkalmas influencerek? Ha igen, felfedezték már őket maguknak a munkaadói oldal kommunikációs szakemberei? Mire érdemes figyelni, ha employer branding téren gondolkozunk influencerekben?
Előadó: Vaszary Ádám, Adamsky Budapest

14.40-14.50 Az ÉV HR-megoldása: Hogyan bízd a munkavállalóid instájára a toborzást és az Empolyer Brandinget?
Bemutatkozik az Employer Influencer Advocacy Program a POME és a Roar by Generali együttműködésében.
Előadó: Bendl Mátyás, POME, CEO

14.55-15.15 Néha érdemes kísérletezni: rendhagyó toborzási megoldások a Drehernél 
Több releváns jelentkezőt talál az ember egy pubban, vagy egy fesztiválon, mint hagyományos álláshirdetés útján? Erre válaszol a Dreher HR igazgatója, aki nem félt kísérletezni. 
Előadó: Kreiter Éva, Dreher Sörgyárak, HR-vezető

15.20-15.35 Hogy szolgálja az EB az üzleti növekedést?
Az Employer Branding akkor segíti hatékonyan az üzleti növekedést, ha képes beépülni a szervezet DNS-ébe. Ehhez arra van szükség, hogy a munkáltatói márkaépítésre ne csupán marketing és kommunikációs kampányként, hanem az egész szervezeten átívelő munkavállalói élménytervezés szerves részeként tekintsünk.
Előadó: Radnai-Tóth Judit, Worki, társalapító

15.40-16.10 Kerekasztal beszélgetés: Miért nehéz becserkészni a fiatalokat, milyen üzenetekre vevők mégis? Megkérdezzük magukat a fiatalokat.
Résztvevők: Kreiter Éva, Dreher Sörgyárak; Levendel Áron, Kaptár közösségi iroda; Baráthi Tamás, Zyntern és Colibri; Kardos Bálint

Időpont: 2018. november 15. 
Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

Részvételi díj: 
Teljes árú részvételi díj: 43 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 36 900 Ft + áfa /fő  

Szponzoráció:
Balla Anitaballa.anita@pphmedia.hu, 06 1 430 4591 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek a szebek.rita@pphmedia.hu e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Szebek Rita
szebek.rita@pphmedia.hu
06 1 430 4568

Szponzoráció:

Balla Anita
balla.anita@pphmedia.hu
06 1 430 4591

 

Időpont: 2018.11.15.
Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.) 

Részvételi díj: 
Teljes árú részvételi díj:  43 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől:  36 900 Ft + áfa /fő 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek a szebek.rita@pphmedia.hu e-mail címre!


Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Támogatók
Edenred
Microsoft

letölthető fájlok

blog

Egy 57 éves, frissen kezelni kezdett hypertoniás, dohányzó férfibetegnél korábban, hegymenetben jelentkezett már anginaszerű panasza, ami miatt kardiológushoz előjegyezték. Most favágás közben jelentkezett retrosternalis szorító-markoló fájdalom.

Amennyiben a képalkotó szakemberek számára rendelkezésre áll egy iPhone vagy egy iPad készülék, rengeteg minőségi radiológia-orientált alkalmazás közül választhatnak. A más operációs rendszert használók számára jelenleg sokkal korlátozottabbak a lehetőségek.

Úgy látszik, a fül- orr- gégészetet egyre szorosabb szálak fűzik össze a babasamponnal. Most kiderült, hogy alkalmas nasenendoscopia, azaz orrtükrözés során páramentesítésre is, legalábbis thaiföldi kollégák szerint.

Azok számára, akik tudják, mik a gyógyszer hatóanyagai, a mélyvénás trombózis miatti halálesetekről szóló hír nem annyira meglepő. A Diane kombinációban tartalmaz ciproteron-acetátot és az etinil-ösztradiolt.