A service design minden szektort, területet érint. Téged is - legyél akár marketinges, HR-es, vagy éppen IT vezető. Egy egész napos workshop keretében, rátok szabva mutatjuk meg, hogyan lehet vele fájó üzleti problémákat megoldani - és hogyan válhattok a kategória legjobbjává.
Amikről szó lesz Egész nap gyakorlati feladatokon dolgozunk majd együtt, és közben az alábbi témákat beszéljük meg:
Mit jelent a design gondolkodás, miért fontos, és milyen lehetőséget tartogat a jelenlévők területein? Mit jelentenek és miért hasznosak emberi nyelven a terület divatfogalmai? (persona, journey, touchpoint, blueprint, painpoint, iteráció, prototípus) Empátia hasznossága és használata üzleti kontextusban Megszemélyesített viszonyulási típusok azonosítása Útvonal alapú gondolkodás, legyen szó ügyfélről, felhasználóról, vagy éppen munkatársról Fájdalompontok és okok felfedezése Gyors és olcsó tesztelés a gyakorlatban Tesztelés, visszamérés és a folyamatos fejlesztés fontossága Mi kell egy service design projekt elindulásához és hatékony működéséhez?
Kiknek ajánljuk?
Döntéshozóknak az alábbi területekről:
marketing, szegmens marketing, portfólió marketing márkastratégia ügyfélélmény, costumer service termékfejlesztés, szolgáltatásfejlesztés HR, munkáltatói márka, employee experience ügyfélkapcsolat, üzletfejlesztés, sales transzformáció, változásmenedzsment középvezetés és felsővezetés KKV cégek vezetése
A service design alapjainak megértése, szórakoztató, játékos módon a város közepén. Kis séta lehetséges a Mozsár Kávézó környékén, ha esik, ernyőt hozz magaddal és némi apró is legyen nálad!
Részvételi díj: 49 900 Ft + áfa / fő Kedvezményes jelentkezés 2 fő esetén: 79 800 Ft + áfa
A jelentkezési lapot a képre kattintva tudod letölteni:
Időpont: 2018. április 6. (9.00 - 17.00) Helyszín: Mozsár Kávézó (1065 Budapest, Nagymező utca 21.) Kontakt: Matiszkó Kitti [email protected] 061-430-4570
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát állítunk ki. Az étel és az ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
Az egész nap folyamán a résztvevők kis csapatokban dolgoznak, és egy service design sprintet csinálnak végig. A cél az, hogy ne csak megértsék, hanem át is éljék, hogy hogyan működik, mit ad, és miben más a service design gondolkodás. A nap folyamán mindent csinálnak, amit egy összetett service design projekt résztvevői a több hetes folyamatban. A résztvevőkből kialakított csapatok folyamatosan rálátnak a többi csapat munkájára is, hogy mások tapasztalataival is gazdagabbak legyenek.
8.30 - 9.00 Regisztráció
9.00 - 10.00 INTRO
Érthetően bemutatjuk a service design megközelítést sok példával és üzleti esetek bemutatásával, majd részletesen bemutatunk 3-4 látványos korábbi projektet sok képpel és case study videóval. Csapatokat alakítunk ki, és a csapatok választanak maguknak egy egész napra szóló projektet.
10.00 - 11.55 EXPLORING
A csapatokat felkészítjük a terepre, elmondjuk, mi lesz a feladat, mit figyeljenek, mit csináljanak. Ezután minden résztvevő elhagyja a workshop helyszínét, csapatostul terepre mennek és csapatonként különböző, előre meghatározott helyzeteket figyelnek meg, élnek át. Mi megyünk velük. 11.45-re mindenki visszaér, és tartunk egy gyors élménybeszámolót.
11.55 - 12.05 Szünet
12.05 - 13.00 SZINTETIZÁLÁS
A csapatok szintetizálják az exploring tapasztalatokat, post-itekkel megszületnek a customer journey-k 12.45-ig (beazonosítva a 3 legfontosabb fájdalompontot), amit utána röviden bemutatnak egymásnak.
13.00 - 13.30 Ebéd
13.30 - 14.25 IDEATION
A csapatok a saját journey fájdalompontjaira megoldási ötleteket gyártanak – első körben csak az ügyfélszempontok figyelembevételével. Ezután a megoldásokat üzleti, majd megvalósíthatósági szempontok szerint szűrik. Végül kiválasztanak 1 ötletet, amit bemutatnak egymásnak.
14.25 - 14.35 Szünet
14.35 - 15.30 PROTOTIPIZÁLÁS
A csapatok a kiválasztott megoldásokat részletesebben kidolgozzák, és prototípust gyártanak. 15.20-tól bemutatják egymásnak a prototípusokat.
15.30 - 16.30 TESZTELÉS
A prototípusokkal a csapatok több alanyon tesztelik a kidolgozott megoldást, a tesztkörök között továbbfejlesztik a prototípust. A teszt eredményeit a csapatok röviden prezentálják egymásnak.
16.30 - 17.00 ÖSSZEFOGLALÁS ÉS LEZÁRÁS
Összefoglaljuk, hogy mi mindent csináltunk a nap során, még egyszer kiemeljük, hogy mi mindenre jó, és mire nem a service design. Válaszolunk a kérdésekre, csinálunk egy csapat fotót és oklevelet adunk a résztvevőknek arról, hogy elvégezték a workshopot.
Az egész napos workshopot követően a résztvevők feliratkozhatnak egy egyórás konzultációra, ami alatt személyre szabottan beszélhetik meg a tanácsadókkal, hogy saját munkájukban hogyan tudják alkalmazni a service design-t.
Előadók: Ágoston László és Kószó Kamill, DDB
Részvételi díj: 49 900 Ft + áfa / fő Kedvezményes jelentkezés 2 fő esetén: 79 800 Ft + áfa
A jelentkezési lapot a képre kattintva tudod letölteni:
Időpont: 2018. április 6. (9.00 - 17.00) Helyszín: Mozsár Kávézó (1065 Budapest, Nagymező utca 21.) Kontakt: Matiszkó Kitti [email protected] 061-430-4570
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát állítunk ki. Az étel és az ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
Részvételi díj: 49 900 Ft + áfa / fő Kedvezményes jelentkezés 2 fő esetén: 79 800 Ft + áfa
A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre:
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát állítunk ki. Az étel és az ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
Egy 57 éves, frissen kezelni kezdett hypertoniás, dohányzó férfibetegnél korábban, hegymenetben jelentkezett már anginaszerű panasza, ami miatt kardiológushoz előjegyezték. Most favágás közben jelentkezett retrosternalis szorító-markoló fájdalom.
Amennyiben a képalkotó szakemberek számára rendelkezésre áll egy iPhone vagy egy iPad készülék, rengeteg minőségi radiológia-orientált alkalmazás közül választhatnak. A más operációs rendszert használók számára jelenleg sokkal korlátozottabbak a lehetőségek.
Úgy látszik, a fül- orr- gégészetet egyre szorosabb szálak fűzik össze a babasamponnal. Most kiderült, hogy alkalmas nasenendoscopia, azaz orrtükrözés során páramentesítésre is, legalábbis thaiföldi kollégák szerint.
Azok számára, akik tudják, mik a gyógyszer hatóanyagai, a mélyvénás trombózis miatti halálesetekről szóló hír nem annyira meglepő. A Diane kombinációban tartalmaz ciproteron-acetátot és az etinil-ösztradiolt.