Golden Age konferencia

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Időpont:
2019. június. 04. 08:30
Helyszín:
Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

A Golden Age konferencia azt a kérdést járja körül, hogy a fizetőképes kereslet ma már nem korlátozódik a 18-49-es korcsoportra. Mivel a lakosság egyre öregszik, az életszínvonal és az átlagélettartam nő, megjelent a jó egzisztenciális körülmények között élő, aktív, fizetőképes 50-es, 60-as korosztály.

„Az 50 az új 30!" Hogyan lehet őket megszólítani? Milyen médiafelületekkel, milyen reklámokkal, milyen hangvételben érdemes hozzájuk szólni?

Program

 8.30 - 9.00 Regisztráció

 9.00 - 9.20
Tévében vagy Facebookon érd el őket? A 49 fölöttiek médiafogyasztása, a hagyományos és a social media lehetőségei.

Előadás az ötvenes-hatvanas generáció médiafogyasztásának átalakulásáról, a TV és a digitális csatornák elérésének változásáról, a reach építés és csatorna-kötődés lehetőségeiről, és arról, hogy milyen eszközök állnak rendelkezésre ezek mérésére, mik a korlátok és dilemmák.
Előadó: Kun Miklós, Mediacom, stratégiai vezető

 9.25 - 9.45
A celebek lettek az idősebb célcsoportok influencerei?

Kik a meghatározó véleményvezérek a 49 fölötti célcsoportokban? Milyen platformokon és milyen termékek számára alkalmas ez a fajta „senior influencer marketing”?
Előadó: Forgács Mariann, Be Social, társalapító

 9.50 - 10.10
Hogyan alakult át a fogyasztás az ezredforduló óta, milyen a 49 fölöttiek vásárlóereje?

Általános vélekedés, hogy ma már elfelejthetjük az otthon ücsörgő nyugdíjasokat, miután kirepültek a gyerekek, teljesen átalakul – és felpörög - az ötvenesek fogyasztása. De pontosan mit mutatnak az adatok?
Előadó: Bacher János, GfK Hungária, Digital Client Solutions Director

 10.15 - 10.25
Fogyasztási szokások - életkor vs. attitűd

A kommunikáció mikéntje nem életkor, hanem életszakasz kérdése.
Előadó: Mentes Endre, ACG Pro, ügyvezető igazgató

 10.30 - 10.50
Így szólj a nyelvükön, avagy milyen tartalmak jönnek be az 50 pluszosoknak?

Témák, érdeklődési területek és hangvétel kérdései.
Előadó: Tóth-Császár Gergely, Ringier Axel Springer Magyarország, kiadóigazgató 

 10.50 - 11.15 Kávészünet

 11.20 - 11.40
Fiatal vagy fiatalos? – hatékony Facebook posztok és videók 49 fölött.

Ott vannak a Facebookon, Instagramon, Youtube-on, de nem ugyanazt, és nem ugyanúgy fogyasztják, mint a huszonévesek.
Előadó: Joanelli Tamás, Be Social, ügyvezető

 11.45 - 12.05
Lehet a biztosításról és a gyógyszerekről is szórakoztatóan beszélni

Avagy milyen a vicces egészségügyi kommunikáció, üde pénzügyi reklám? Menő külföldi és hazai példák az 50 pluszosoknak való marketing és pr világából.
Előadó: Pálfai Domokos, Uniomedia, kreatívigazgató

 12.10 - 12.30
Hogyan szólítsd meg reklámodban az idősebb korosztályt, hogy ne érezzék magukat öregnek, de ne legyen életidegen se a tartalom?

Előadó: Földi Miklós Dániel, reklámpszichológus

 12.35 - 13.20
Amikor pénzben mérhető érték a kor, avagy kihívások és lehetőségek az 50 pluszos kommunikációban. 
Kerekasztal-beszélgetés ügyfelekkel és ügynökségekkel a pénzügyi szektor, a telekommunikáció, a szépségápolás és a gyógyszeripar területéről.
Résztvevők:
Gáspár Bence, OTP Bank, kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályvezető
Kovács András Péter, Magyar Telekom, marketingkommunikációs vezető
Molnár Zsófia, Unilever Magyarország, Skin & Hair kategóriamenedzser
Szabó Orsolya, Progressive Reklámügynökség, business unit director

Részvételi díj:

Teljes árú jelentkezés május 7-től: 39 900 Ft + áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 34 900 Ft + áfa/fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a [email protected] e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot!

Időpont: 2019.06.04., 8.30 - 13.30
Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Szebek Rita
[email protected]
06 1 430 4568

Időpont: 2019.06.04., 8.30 - 13.30
Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

Részvételi díj:

Teljes árú jelentkezés május 7-től: 39 900 Ft + áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 34 900 Ft + áfa/fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a [email protected] e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot!

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

letölthető fájlok

blog

Egy 57 éves, frissen kezelni kezdett hypertoniás, dohányzó férfibetegnél korábban, hegymenetben jelentkezett már anginaszerű panasza, ami miatt kardiológushoz előjegyezték. Most favágás közben jelentkezett retrosternalis szorító-markoló fájdalom.

Amennyiben a képalkotó szakemberek számára rendelkezésre áll egy iPhone vagy egy iPad készülék, rengeteg minőségi radiológia-orientált alkalmazás közül választhatnak. A más operációs rendszert használók számára jelenleg sokkal korlátozottabbak a lehetőségek.

Úgy látszik, a fül- orr- gégészetet egyre szorosabb szálak fűzik össze a babasamponnal. Most kiderült, hogy alkalmas nasenendoscopia, azaz orrtükrözés során páramentesítésre is, legalábbis thaiföldi kollégák szerint.

Azok számára, akik tudják, mik a gyógyszer hatóanyagai, a mélyvénás trombózis miatti halálesetekről szóló hír nem annyira meglepő. A Diane kombinációban tartalmaz ciproteron-acetátot és az etinil-ösztradiolt.