A Golden Agekonferencia azt a kérdést járja körül, hogy a fizetőképes kereslet ma már nem korlátozódik a 18-49-es korcsoportra. Mivel a lakosság egyre öregszik, az életszínvonal és az átlagélettartam nő, megjelent a jó egzisztenciális körülmények között élő, aktív, fizetőképes 50-es, 60-as korosztály.
„Az 50 az új 30!"Hogyan lehet őket megszólítani? Milyen médiafelületekkel, milyen reklámokkal, milyen hangvételben érdemes hozzájuk szólni?
Program
8.30 - 9.00 Regisztráció
9.00 - 9.20 Tévében vagy Facebookon érd el őket? A 49 fölöttiek médiafogyasztása, a hagyományos és a social media lehetőségei. Előadás az ötvenes-hatvanas generáció médiafogyasztásának átalakulásáról, a TV és a digitális csatornák elérésének változásáról, a reach építés és csatorna-kötődés lehetőségeiről, és arról, hogy milyen eszközök állnak rendelkezésre ezek mérésére, mik a korlátok és dilemmák. Előadó: Kun Miklós, Mediacom, stratégiai vezető
9.25 - 9.45 A celebek lettek az idősebb célcsoportok influencerei? Kik a meghatározó véleményvezérek a 49 fölötti célcsoportokban? Milyen platformokon és milyen termékek számára alkalmas ez a fajta „senior influencer marketing”? Előadó: Forgács Mariann, Be Social, társalapító
9.50 - 10.10 Hogyan alakult át a fogyasztás az ezredforduló óta, milyen a 49 fölöttiek vásárlóereje? Általános vélekedés, hogy ma már elfelejthetjük az otthon ücsörgő nyugdíjasokat, miután kirepültek a gyerekek, teljesen átalakul – és felpörög - az ötvenesek fogyasztása. De pontosan mit mutatnak az adatok? Előadó: Bacher János, GfK Hungária, Digital Client Solutions Director
10.15 - 10.25 Fogyasztási szokások - életkor vs. attitűd A kommunikáció mikéntje nem életkor, hanem életszakasz kérdése. Előadó: Mentes Endre, ACG Pro, ügyvezető igazgató
10.30 - 10.50 Így szólj a nyelvükön, avagy milyen tartalmak jönnek be az 50 pluszosoknak? Témák, érdeklődési területek és hangvétel kérdései. Előadó: Tóth-Császár Gergely, Ringier Axel Springer Magyarország, kiadóigazgató
10.50 - 11.15 Kávészünet
11.20 - 11.40 Fiatal vagy fiatalos? – hatékony Facebook posztok és videók 49 fölött. Ott vannak a Facebookon, Instagramon, Youtube-on, de nem ugyanazt, és nem ugyanúgy fogyasztják, mint a huszonévesek. Előadó: Joanelli Tamás, Be Social, ügyvezető
11.45 - 12.05 Lehet a biztosításról és a gyógyszerekről is szórakoztatóan beszélni Avagy milyen a vicces egészségügyi kommunikáció, üde pénzügyi reklám? Menő külföldi és hazai példák az 50 pluszosoknak való marketing és pr világából. Előadó: Pálfai Domokos, Uniomedia, kreatívigazgató
12.10 - 12.30 Hogyan szólítsd meg reklámodban az idősebb korosztályt, hogy ne érezzék magukat öregnek, de ne legyen életidegen se a tartalom? Előadó: Földi Miklós Dániel, reklámpszichológus
12.35 - 13.20 Amikor pénzben mérhető érték a kor, avagy kihívások és lehetőségek az 50 pluszos kommunikációban. Kerekasztal-beszélgetés ügyfelekkel és ügynökségekkel a pénzügyi szektor, a telekommunikáció, a szépségápolás és a gyógyszeripar területéről. Résztvevők: Gáspár Bence, OTP Bank, kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályvezető Kovács András Péter, Magyar Telekom, marketingkommunikációs vezető Molnár Zsófia, Unilever Magyarország, Skin & Hair kategóriamenedzser Szabó Orsolya, Progressive Reklámügynökség, business unit director
Részvételi díj:
Teljes árú jelentkezés május 7-től: 39 900 Ft + áfa/fő Csoportos jelentkezés 3 főtől: 34 900 Ft + áfa/fő
A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a [email protected]e-mail címre!
Időpont: 2019.06.04., 8.30 - 13.30 Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
Időpont: 2019.06.04., 8.30 - 13.30 Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)
Részvételi díj:
Teljes árú jelentkezés május 7-től: 39 900 Ft + áfa/fő Csoportos jelentkezés 3 főtől: 34 900 Ft + áfa/fő
A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a [email protected]e-mail címre!
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
Egy 57 éves, frissen kezelni kezdett hypertoniás, dohányzó férfibetegnél korábban, hegymenetben jelentkezett már anginaszerű panasza, ami miatt kardiológushoz előjegyezték. Most favágás közben jelentkezett retrosternalis szorító-markoló fájdalom.
Amennyiben a képalkotó szakemberek számára rendelkezésre áll egy iPhone vagy egy iPad készülék, rengeteg minőségi radiológia-orientált alkalmazás közül választhatnak. A más operációs rendszert használók számára jelenleg sokkal korlátozottabbak a lehetőségek.
Úgy látszik, a fül- orr- gégészetet egyre szorosabb szálak fűzik össze a babasamponnal. Most kiderült, hogy alkalmas nasenendoscopia, azaz orrtükrözés során páramentesítésre is, legalábbis thaiföldi kollégák szerint.
Azok számára, akik tudják, mik a gyógyszer hatóanyagai, a mélyvénás trombózis miatti halálesetekről szóló hír nem annyira meglepő. A Diane kombinációban tartalmaz ciproteron-acetátot és az etinil-ösztradiolt.